Alla inlägg under januari 2009

Av Trollunge - 29 januari 2009 11:50

Yes hahahahhahahh ;''D

När mamma kommer hem idag ska jag få min efterlängtade platt tång :D

Mamma har en kompis som har köpt en ny platttång, och jag ska få hennes gamla x''D Det e typ en ganska ny design tror jag x'''''3 HAPPY <3

Av Trollunge - 29 januari 2009 11:30

Jag såg precis en reklam om typ psykologer som hjälper ungdomar som har det svårt.

Fy fn vilket jvla bullshit. Så här säger dom på reklamen;

"I varje klass finns det minst två tjejer som skär sig, och en tjej som har ät störningar!"

WTF! Är det bara vi TJEJER som ska vara så pass olyckliga att det går så långt?? Varför är det så omöjligt att en kille skär sig eller har ät störningar??

KOMMENTERA!

Av Trollunge - 27 januari 2009 23:56

OMG den här hästen är ENORM! :O

Av Trollunge - 26 januari 2009 17:29

Shit har typ fått en helt omöjlig läxa :'O

man ska välja en "pryl" som innehåller en slags motor, jag valde elvisp, och sen ska man förklara för hela klassen hur den fungerar.. typ hur elen går i elvispen, hur insidan ser ut, osv, jag hittade en bra text på wikipedia, men den e typ as kort och jag kan ju lixom inte kopiera en text direkt från internet o sen låtsas som om jag har skrivit den..

Det e helt hopplöst, jag får inte fram någon som hellst info från internet om elvispen.. testa att söka på elvisp, elmotorer osv, det kommer bara upp as jobbig reklam :'@

Och vi ska redovisa skiten den här veckan :'(


Sen har jag även varit sjuk idag, problem med bihålorna (heter typ så?)

och typ exakt under hakan, så det gör att jag pratar jätte konstigt.

Om jag inte mår bättre imorrn så kanske jag stannar hemma då me??

As pissd off, missade ridningen på grund av denna förbannade förkylning :(

Av Trollunge - 24 januari 2009 00:43

Säg den som inte ens blir lite intresserad av de här klänningarna ;''D

ÄLSKAR den svarta <33


Av Trollunge - 23 januari 2009 22:09

Har blivit medlem på deviantart OCH bdb ;D

På ena heter jag;

Eldstorm.Deviantart.com

Och på den andra;

Eldstorm.bilddagboken.se


(x'''D)


??

Av Trollunge - 22 januari 2009 21:46

OMG, jag tror att jag såg ett stjärnfall.. :O

Av Trollunge - 22 januari 2009 21:35

Jaaaaaaaaa, Jag ÄLSKAR MONKI!! :D <33

Dom har exakt den rutiga skjortan jag har letat efter :D Fast den är blå istället för röd, men de e jue snyggt de med :'D

Guud vad lycklig jag blev när jag såg den bilden :''D

Och jag hittade inte bara min dröm skjorta, utan också en jätte söt scarf i rött & blått, gulligt. hahah x''D


(Oooh, skjortan fanns tydligen i två olika nyanser av biege :'O <33)


Nej, vänta, JAG HITTADE DEN I RÖTT :''O <3333333

Åhåhåhååå, vad GLAD jag blir :**D (Värsta lycko ruset x'D)

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards