Alla inlägg under februari 2009

Av Trollunge - 28 februari 2009 17:51

Nu har jag o mamma varit ute o handlat :)

köpte lite kläder ett par nya örhänger till mitt nya hål i örat ;P

O hårfärg :D - svart

Ska snart kolla på melodi festivalen, min lärare kanske e med ? :S


O jo, till er tjejer, var inte så himla tjejiga x¨D

Jag köpte exempelvis en tröja för killar nyss som jag ÄLSKAR, o den passar mig jätte bra ;P

Testa med nånting nytt, skippa dom tajta korsett/munktröjorna o testa någe mer bekvämt ;)

Av Trollunge - 27 februari 2009 23:00

heheh nu har jag sett tvåan av underworld oxå ;)

O såg nu på internet att en trea kommer nu i år :'''''''''''''''''D

Ihihihi va kul x'3

Av Trollunge - 26 februari 2009 23:00

Nu har jag sett underworld 1 :)

Den var jätte bra ;P

Heheh min mamam tittade också lite men hon tyckte den var läski :S

Hmm, när jag tänker efter så är det inte så mycket länre i filmer som gör mig särskilt rädd :S.. xD

Av Trollunge - 23 februari 2009 18:31

Idag har jag sovit länge ;P

Åt pankakor till frukost, hehe, o sen åkte jag till stallet.

(Kom precis hem)


Vi red på en jätte mysig ute ritt, var så mysigt att rida i snön :'3

Men jag fick rida keaton. Har lixom inget emot honom, men han e lite svår att rida x'D Det skumpar som bara den när man travar, det är jätte svårt att rida "lätt" på hnm. ;'P

Haha o precis när vi började så fick jag låna ridhandskar o en rid jacka av min ridlärare, hehe jag såg ut som en grädd bakelse x''3

Och på vägen hem för frös jag tårna ;)


Snart ska vi äta grekist, yummy.

Och sen ska jag se om det finns någon inne på msn som jag kan terra lite ;D


*Burr*

Av Trollunge - 22 februari 2009 23:06

YES, nu har jag lov :D

Guud vilken lättnad x9

Kollade på premiären av Herre på Täppan nyss, det SÖÖÖÖÖG

D va as dåligt, så jvla mesigt :O


Men sen kollade jag på YesMan, vilket, Som tur var, faktiskt var väldigt bra ;P (Gillade slutet ganska mkt ;) )


Nu sitter jag o SHNACKAR med min "flock syster"

o lyssnar på ett antal dåliga låtar.. :S

hrm.. vad ska jag göra nu?

Av Trollunge - 21 februari 2009 23:19

Nu har jag sett färdigt göteborg horse show.

Det var en nerv pirrande uppvisning ;P

Vinnare var Le Mans och tvåa Casall La Silla.

(Heheh mina två favvisar ;P)

Av Trollunge - 21 februari 2009 17:21

Av Trollunge - 18 februari 2009 16:58

Yes, nu ahr jag äntligen hittat alla delarna om spirit på youtube.

Ni kan här under se hela filmen :D

O.B.S det är engelskt tal utan text, men det är väldigt bra kvalité.

Enjoy.

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards