Direktlänk till inlägg 22 maj 2009

Långt inaktiv..

Av Trollunge - 22 maj 2009 20:29

Ok, nu har jag varit inaktiv ett tag men va fan, "who cares?"

I onsdags fick jag mina allra första linser :D jag ser bättre nu, men dom känns för svaga :S


Men igår var jag på grönan tillsammans med Cleo xP

Sju tusan vad vi höll på, vi blev nästan portade från kärleks tunneln xD hahah, Dom fick till och med säga TVÅ ggr i högtalarna att vi skulle "ha händerna i båten!" Sen.. så åkte vi INSANE :O ochjag kan inte komma på en bättre beskrivning än att den var INSANE!! xD

Och tillsammans med Cleo och hennes bror så gick jag i spök huset för allra första gången :S

Jag hade panik från första steget jag tog och tills jag kommit ut och var framme vid extreme.. Jag skrek hela tiden "Dom är efter oss, SPRING!!" och stackars syskonen C.C Cleo var praktiskt taget tvungen att bära mig på ryggen, och stackars claud.. jag praktiskt taget mosade hans hand... :$

Och när vi var bakom "greve dracula" så var Cleo så pass bussig att hon puttade mig på ett spöke när jag var fullt upptagen med att kolla att inga andra spöken var efter oss.. herre min gud vad jag skrek. I slutet blev vi både jagade av Mumier och sjörövare.. ååh vad pinsamt, jag nästan sprang över alla stackars människor och drog med mig syskonen C ut mot tryggheten. Jag har ALDRIG spungit sdär i så små utrymmen, sjörövaren var oss hack i häl hela tiden och jag fick sån panik ångest, åh det var hemskt!

När vi kom ut var jag i sånt chock tillstånd att jag stog frammåtlutad och kippade efter luft. efter en liten stund kom två väktare fram och undrade om jag mådde bra xD

Sen härjade jag och Cleo videra och vi tog en paus med mig hängande över en bänk och mådde skit illa. Vi hade åkt, te kopparna, flygande elefanterna och karusellen på raken.. (I karusellen valde vi att sitta i den som man kan snurra lite extra i och vi höll ju inte direkt igen med snurrandet :S)

Men sen mådde jag bättre och vi åkte extreme som sista.."åkattraktion"

Sen kämpade Cleo med att vinna en sån där gigantisk boll, men hade tyvärr inte turen på sin sida.. :(

Och här börjar det roliga (hahah jag bara skämtar cleo xD)

När vi skulle hem tänkte vi ju ta färjan men vi kom inte på för man fick tydligen inte åka på SL biljetter :@ och ingen av oss hade några pengar kvar.. :S så vi fick - random - ta en buss som vi trodde var påväg mot slussen, men till slut hamnade vi istället i typ T-centralen. därifrån tog vi tåget påväg hemmåt, och härre jösses vad vi härjade och ägde världen xD

Och... förlåt du får säga till mig sen om du vill att jag tar bort den här delen.. Men C's fötter luktade.. BLÄÄ xD

Ojj det skrattade vi om typ hela tåg resan, när vi var framme i telefonplan sa vi att det var tråkigt att åka hem, så vi fortsatte mot fruängen(slutstation) och satt kvar och väntade medans alla gick av. Och vi försökte bestämma vem vi skulle sova över hos. och ingen av oss ville fortfaranehem så vi åkte iväg igen genomstan och förbi t-centralen och gick sen av..nånstans.. och bytte till tåget mot fruängen igen, och vi härjade på det tåget med, folk trodde väll typ att vi druckit xD Hahah och så kom det på en kille med en påse, och i den var dom största kakor vi sett, och "som vanligt" <3, talade C innan hon tänkte och tjöt "Kakor!" så det stog härliga till. <3 han vände sig om och skrattade och C skämdes som en hund <3

Sen hände det värsta, Cleo tog min smutsiga strumpa och kastde den på mon polkagris napp som jag köpte på grönan xD Sen skulle hon "rena den" och började spotta, och personerna som satt i sätena strax bredvid oss flyttade på sig, haha då kände vi oss speciella ;)

Efter ett tag var det återigen bara vi kvar på tåget och C blev helt hög och började springa och leka rugby på tåget xD, sen kom några jäkla fjortisar och C blev så härligt galen och började mummla nånting i stil med "döda alla fjortisar" xD Det bästa var ju ändå att fem minuter innan allt socker börjat att verkligen verka så berättade hon om ett test med möjliga framtida sjukdomar - Cleo kommer att bli psykiskt störd xD

Så till slut var vi tillbax i fruängen och vi bestämde att vi skulle gå hem till var o en, och sen ringa varandra, men när vi var hemma så däckade båda och inget blev av xP men det var en härlig dag iallafall ^^


Om ni orkat läsa allt det där så blir jag fan imponerad, hare gött ^^ <3


(Javisstja glömde berätta, vi mötte fjortisarna från min skola när vi väntade på vår tur i kön till berg-och-dal-banan ;) )

 
 
Ingen bild

crazy and not lazy CC

23 maj 2009 21:11

HAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHAHHHAHAHA FY FA VA JAG SKRATTA NÄ JAG LÄSTE DET DÄR XD AHAHHAHAHAHAHAHAHAH

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trollunge - 18 juni 2009 12:14

Nu tänker jag stänga ner den här bloggen, pallar inte hålla på och uppdatera varje dag, det går helt enkelt inte. men tack för alla kommentarer och besök ;)...

Av Trollunge - 7 juni 2009 19:55

Igår åkte jag och cleo tillsammans till skärholmen för att hitta kläder till skol avslutningen. Vi hade jätte trevligt, jag köpte en slags jeans blus/jacka/klänning från H&M, och en slags Cerise färgad blus som e typ genomskinlig.. jag ska ju såklart...

Av Trollunge - 1 juni 2009 21:56

u blir jag sådär deprimerad som jag blev när Gakuen alice tog slut, FAST NU E DET VÄRRE!! Slutet var så sorglit och deprimrande :'( ALLA i hela vida världen SKA se Vampire knight, annars blir jag galen... :P Åååh *suck* -.-"   För övrigt var jag ...

Av Trollunge - 31 maj 2009 22:36

Är nu redan på säsong 2 ^^ Det här är den allra bästa animerade manga serien jag någonsin följt! Helt fantastisk, mkt blod.. men det är själva storyn typ :P Man kan inte låta bli att tänka sig själv som en vampyr xD Jag verkligen rekomenderar den här...

Av Trollunge - 29 maj 2009 21:19

Åååh vad irriternade, min dator dampar och jag får utbrott stup i kvarten :@ Jag satte på låten Guilty från VP och datorn hackar, ner det ha rslutat hacka så speedar videon som bara den och ljudet e av och det går inte att fixa, så nu måste jag ta mi...

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards