Alla inlägg under april 2009

Av Trollunge - 29 april 2009 23:57

Bästa låten :O

Av Trollunge - 29 april 2009 19:10

Ursäkta att jag varit så inaktiv, men har haft fullt upp med skolan..

Imorgon åker jag till dalarna med mormor och sally följer med :)

Jag ska ut o fota tinker hästar då :P


Här får ni en rolig video att skratta åt x'D

Av Trollunge - 29 april 2009 16:30

Måste bara visa den här otroligt söta bilden. Moa satt och plåste såp bubblor och sally blev besatt, hon hoppade och högg efter dom men fick ju aldrig tag på dom. x'D

Här ser ni henne då hon e på jakt efter bubblor uppe i trädet <3

(Har egentligen ett antal mycket finare bilder när hon e på bubble jakt men jag vill inte riskera att någon stjäl dom bilderna :/ )

Av Trollunge - 25 april 2009 21:48

I dag var det en hektisk dag och jag och Cleo åkta till ericsdals badet.

Det var så jäävla kul ;D

Vi åkta rutch kanorna och hade så kul, vi ägde hela badet :D

Efter åkte vi och köpte en påse med popcorn och cheddar smak. (Gissa om vi hade kul med dom pop cornen? Läs mer om popcorn fighten nedan)

Sen gick vi till mcdonalds och åt och hade oss ;)

Efter det gick vi ner till tunnelbanan och det var där dagens höjd punkt inträffade =D

"My beloved one" hade nämligen ingen biljett och hade ju liktsom ingen lust att betala 20 kr på mobilen för en liten åktur på lilla tåget, så vi skulle planka. Först gick jag förbi spärrarna (1. jga hade kort, 2 det var inga spärrar man kuunde hoppa över, utan dom med "dörrarna")

Och så tog jag ett steg framåt spärren och dörrarna åkte upp (och vi försökte spela lite diskret så att hon som satt i.. "Kassan" inte skulle se vad vi gjorde..( Vi kunde lika gärna kunnat stå och vissla ;D)

Och så tog jag sen ett till steg framåt och då var tanken att Cleo skulle gå igenom, men spärrarna kände typ av att hon skulle planka eller nått för dom stängdes exakt när hon var i mitten av spärrarna, och så satt hon fast :D Och jag skrek av skrätt och var tvungen att huka mig. Alltså den synen, hon stog inklämd mellan spärr dörrarna med armarna i kors framför magen och ögonen nedåt och såg helt ko-lugn ut. xD sen på något sätt böjde hon upp spärrarna och GICK därifrån, snacka om nonchalant? x'3 men det var annat än vad jag gjorde, jag skrattar fortfarane.

Efter det satt vi på bänkarna nere i tunnelbanan och väntade på tåget, och medans vi gjorde det använde vi popcornen för att leka "Träffa tåget, träffa skåpet & träffa gubben" x'D Det var det näst roligaste jag gjort på länge.

Sen var apandet slut när vi gicl på tåget. Och när jag gick av tåget i telefonplan (C.C åkte vidare) fick jag iden att retas med henne, och kastade ett sista popcorn mot rutan, men då såg jag att jag typ kastat mot en barn familj som satt o stirrade på mig, så jag lubba därifrån. C.C berättade senare att dom sen suttir och stirrat på henne x'D

"I love you baby"

Det här var nog den bästa dagen på länge :)

Av Trollunge - 23 april 2009 21:56

Jösses, nu hittade jag min lärares mail adress. :P

Nu fattar jag att hon menade @ när hon sa at...

ajja, nu känner jag lite frid, så nu ska jag göra matte läxan sen ska jag stressa runt lite för att hitta alla nycklar till imorgon.

Så att jag inte ska bryta ihop som jag gjorde imorse.

Först letade jag efter mamma's hemma nycklar (Jag har slarvat bort mina..)

Och så hittade jag dom inte, men sen hittade jag dom. så då gick jag för att leta efter mitt buss kort och så hittade jag inte det, och så plötsligt så försvann samma nycklar IGEN. (Jag tror seriöst att vi har tomtar i huset)

Sen hittade jag dom på ett helt annat ställe än jag minns att jag gått på på morgonen. men så innan jag hittade nycklarna så hittade jag inte buss kortet och vår skrivare dampa så jag kunde inte skriva ut läxan. Jag bah bröt ihop. Fick ta långa djupa andetag för att inte gå in i väggen. Tro mig om jag hade fått tag på en av tomtarna som förgyller alla mina mornar så.. vet jag inte vad jag gör med stackarn. håller honom som gisslan kanske?


Men värst av allt, för att jag måste göra dom här dampade läxorna så hinner jag inte duscha D: o jag skulle typ behöva det, men det stora problemet e ju egentligen att jag måste platta håret efter jag duschat och jag kommer inte hinna duscha, låta håret torka och platta (+ stressa runt som ett psyko) på en timme imorgon. Jag får väll sova typ fyra timmar inatt.. -.-''


Om alla mina veckor framöver kommer se ut som dom gjort den här veckan så kommer jag seriöst gå in i väggen.. :(

Av Trollunge - 23 april 2009 21:42

Hela veckan har jag kämpat som bara den med alla läxor. Jag har gjort vissa i sista sekunden läxaor (Som med eng nu och sv läxan igår)

Det enda som känts enkelt och snabbt e matten :O :O :O

Jag blev nyss klar med ENG läxan, och blev väldigt nöjd ^^

Fast problemet är att den länken jag fick av min lärare inte finns, så jag kan inte skicka läxan :'O I värsta fall så får jag väll skriva ut den imorgon bitti och leta upp henne och ge henne den i skolan. Men hon skriver ju omdömmena nu, och så får hon inte min läxa, vad ska jag göra?? :O:O

PANIIIK

(Jag måste ha te, behöver te. måste-ha--tee)

Nu måste jag göra en matte läxa till råga på allt -.-''

Undrar om jag kommer överleva..?

HSM

Av Trollunge - 22 april 2009 20:50

Nu har jag börjat bli mer och mer nyfiken på HSM.

Jag vill faktiskt trots allt se dom :P

Fast det tråkiga e ju att dom e så uppen bara. Dom vinner tävlingar, tjejen sticker, sen kommer hon tillbaka och dom vinner tävlingar o.s.v

x''D

Av Trollunge - 22 april 2009 18:35

Jag minns när jag och Cleo var beroende av Mangan MMPPP i hela sexan. Vi nynnade och sjöng sångerna från den animerade serien och vi lus läste pocketerna. Hehe, jag minns även att Cleo var Karen (Den lila)

Och jag var Noel (Den mörk blåa)

Dels för att dom två var lika oss, (Jag menar hur stora e oddsen att det skulle finnas två manga som ena hade rakt hår och andra lockigt?)

Men den andra orsaken var ju typ för att "Noel och Karen" är tvilling systrar :P

(OBS Karen har färgen lila så hon e lätt o känna igen, Men Noel och Hannon är båda blåa, Men Noel har en mörkare blå färg, och Hannon har stjärnor i håret ;))

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards