Direktlänk till inlägg 17 maj 2009

En dag på konst facket

Av Trollunge - 17 maj 2009 20:41

Idag träffade jag pappas förra flickvän - Annika - och vi åkte iväg till telefonplan för att se på Konst facket.

Det var en massa spännande saker att se på.

Till slut, efter drygt en timma, kom vi till den mest betydelse fulla planen. (enligt mig) Först kom vi in i ett rum där en otroligt duktig tjej hade ritat den fel skrivna historien om Tummelisa i bilder.

Och det var helt sjukt, både jag och Annika sa det, att på en av bilderna av tummelisa, när hon satt på ett näckrosblad i svart munktröja och svarta byxor, så såg hon ut exakt som mig när jag var inne på Svart hår och helt svarta kläder (e väll fortfarande lite inne på det stadiet, men jag har börjat skärpa mig ;) ) Vi ville såklart köpa den bilden men den fanns inte till salu ;'(

Men vi köpte en annan då :

Otroligt fin, välgjord och stark bild. <3


Sen kom vi till ett rum där en tjej och en kille som hette Svante hade gjort en egen Caramelldansen - video. Och OJ vad vi stog och skrattade. ^^

(P.S. Jag har hittat Caramelldansen's orginal dans på video. se videon nedan.)


Cleo skickade även en länk med en tjej som sjunger kents låt utan dina andetag, extremt dåligt. Men det var inte det som var poängen, utan jag har letat efter den låten i, helt ärligt nu, ETT ÅR!

Och jag har inte för mitt liv kunnat komma ihåg vad den hette :O

Men så skickade ju Cleo länken och nu e det frid o fröjd i mitt lilla tanke förråd igen ^^


Dagens låt är Utan dina andetag av KENT & Caramelldansen.

Enjoyyyy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trollunge - 18 juni 2009 12:14

Nu tänker jag stänga ner den här bloggen, pallar inte hålla på och uppdatera varje dag, det går helt enkelt inte. men tack för alla kommentarer och besök ;)...

Av Trollunge - 7 juni 2009 19:55

Igår åkte jag och cleo tillsammans till skärholmen för att hitta kläder till skol avslutningen. Vi hade jätte trevligt, jag köpte en slags jeans blus/jacka/klänning från H&M, och en slags Cerise färgad blus som e typ genomskinlig.. jag ska ju såklart...

Av Trollunge - 1 juni 2009 21:56

u blir jag sådär deprimerad som jag blev när Gakuen alice tog slut, FAST NU E DET VÄRRE!! Slutet var så sorglit och deprimrande :'( ALLA i hela vida världen SKA se Vampire knight, annars blir jag galen... :P Åååh *suck* -.-"   För övrigt var jag ...

Av Trollunge - 31 maj 2009 22:36

Är nu redan på säsong 2 ^^ Det här är den allra bästa animerade manga serien jag någonsin följt! Helt fantastisk, mkt blod.. men det är själva storyn typ :P Man kan inte låta bli att tänka sig själv som en vampyr xD Jag verkligen rekomenderar den här...

Av Trollunge - 29 maj 2009 21:19

Åååh vad irriternade, min dator dampar och jag får utbrott stup i kvarten :@ Jag satte på låten Guilty från VP och datorn hackar, ner det ha rslutat hacka så speedar videon som bara den och ljudet e av och det går inte att fixa, så nu måste jag ta mi...

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards