Alla inlägg den 15 februari 2009

C.C

Av Trollunge - 15 februari 2009 22:20

Nu undrar ni ju säkert vem denna "C.C" är?

Det får hon berätta om själv :'D

Hon finns på bloggen http://underbaaaar.blogg.se/

(Det är ett passande namn ;) §)

Av Trollunge - 15 februari 2009 22:17

Helt otroligt, nu på vägen hem till mamma från pappa så började min mobil kamera plötsligt att fungera :'O

Den har varit paj i typ ett år.. ett mirakel?? Och dagen innan jag ska till stallet oxå, det e ju super :D Då ska ni få se Kungen o prinsessan :-*

Av Trollunge - 15 februari 2009 22:07

Hahah, såg nu att C.C har bombarderat min blogg med kommentarer på bara en dag? x''D ahahah jag älskar dig §


Yippey, nu har jag skickat en beställning på en "Dog tag" Jätte fin, grön/svart/vit med derby hästar och med en text där det står, The one to catch" (Jag syftar ju såklart på C.C då x''D "to catch" haha, guud vad jag e nördi xP)

Den ska komma om 1-2 dagar :'D


Här e länken; http://fatstatement.com/

O.B.S I början står det att det bara kostar 10 kr, sen står det att det kostar 30, men tänk på att det är själva frakten som kostar 30, inte själva knappen eller Dogtagen. Sen kostar dogtagen 70 kr, och eftersom jag e underårig kostar det + 20. Alltså är vi uppe i 120 :- x'D

Dyrt jag vet, men för mig är det värt d :')

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards