Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Trollunge - 1 juni 2009 21:56

u blir jag sådär deprimerad som jag blev när Gakuen alice tog slut, FAST NU E DET VÄRRE!! Slutet var så sorglit och deprimrande :'( ALLA i hela vida världen SKA se Vampire knight, annars blir jag galen... :P

Åååh *suck* -.-"


För övrigt var jag i stallet idag som vanligt.. men jag har även gjort illa handen, igen.

I lördags satte jag ihop vår studs matta själv och när den var klar hade jag super ont i händerna, och hade fått en blåsa.. blää..

tre timmar senare åkte vi iväg för att grilla hos några typ vänner? och dom hade pool, och i den var det såklart klor, så min hand blev helt infekterad efter att jag badat där.

Nu har jag haft en helt igen plåstrad hand i tre dagar blir det.. usch säger jag bara!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards