Alla inlägg under februari 2009

Av Trollunge - 17 februari 2009 20:52

Fy fn vad man kan sitta o tycka synd om sig själv :(

jag har gjort bort mig något enormt.. varit taski mot någon som bara ville hjälpa. Som tur är så har jag mina två flocksystrar, bara d att en inte e direkt släkt med någon varg... x'''D ahhah (Gud jag har humör svängningar, i ena sekunden bölar jag o i andra sitter jag o as garvar åt mina egna skämt. .. :S)

Av Trollunge - 17 februari 2009 15:35

Hahahah x''D

Av Trollunge - 17 februari 2009 15:09

Min dröm just nu är ju som sagt att komma in på ett galoppgymnasium. Jag älskar Galopp sporten. På fritid så drömmer jag om att jag skulle ta min Jockey licens, och jag lus läser Fullblods böckerna från pollux posten.

Men för att komma någon vart så måste jag ju snart börja öva?


"Tänk om det här kan vara jag en dag?"

Av Trollunge - 17 februari 2009 15:07

Av Trollunge - 17 februari 2009 14:52

Nu ligger jag här och skriver en hel del inlägg till bloggen och min älskade sally ligger bredvid och i stort sätt sover. Det är i såna ögonblick som jag verkligen förstår hur mycket jag älskar henne. Det finns ingen annan hund i hela världen som man kan jämföra henne med, och det kommer aldrig att finnas någon som någonsin kommer kunna ta hennes plats.

Det har varit en hel del motgångar under dessa fyra år.

Bl.a när hon blev påkörd den 23 december, vi satt med henne hela natten.

Och den lilla ängeln kämpade, och hon finns fortfarande med oss. Jag kommer aldrig kunna beskriva i ord hur otroligt tacksam jag är till de personer som opererade henne. §

Hon är, och förblir mitt hjärta.


Av Trollunge - 17 februari 2009 14:20

Ja igår så kom jag ju hem med en otrolig smärta i handen, och man såg en blod ven väldigt tydligt, jag kunde inte låta handen hänga (Så att blodert typ rinner ner i handen) för då gjorde det as ont.

Så jag o mamma var nyss hos läkaren, och hon berättade att jag har fått en infektion i en ven, hon sa typ att det var nästan samma sak som en blod propp, men det är inte det, utan jag fick det antagligen för att jag inte hade vantar på mig på hela dan igår :P

Men om en typ vecka ska det ha gått över ;)


Förresten så har min "dogtag" kommit idag :D den e jätte snygg x'3

Ni ska få se en bild av den snart ;) §

Av Trollunge - 16 februari 2009 19:21

Av Trollunge - 16 februari 2009 14:30

Dagens rid lektion gick faktiskt väldigt bra :) jag var iallafall jätte nöjd.

vi övade på de två stora volterna, och så lärde vi oss bytom volten.

Nu kan jag; Volta, Volt tillbaka, Bytom volt & volta på de två stora volterna. lol, (ni behöver inte förstå allt det där ;D)

Jag fick iallafall rida Ofelia igen x''3 <3

Och så lyckades jag ta tre bilder av ponnyerna Prinsessan o kungen. Nu ska jag bara försöka lösa hur jag får in bilderna i datan.. :S

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards