Alla inlägg den 1 april 2009

Av Trollunge - 1 april 2009 23:04

Tro det eller ej, men jag har fått skav sår av mina JEANS :O

I knäväcken har jag nu fått tre sträck/skavsår. Hur tusan har detta gått till?

Jeansen passar ju liktsom.. perfekt ;'O

Av Trollunge - 1 april 2009 23:03

Nu har jag fått ett rekord på besökare :D

130 besökare i mars månad :D Inte illa ;)

Av Trollunge - 1 april 2009 22:30

Jag svär jag brast i gråt på grund av mitt skrattanfall när jag såg den här videon, jag älskar låten, men bakgrunds dansarna? x''''''''''D

Hahahah nu börjar jag igen x''D Kolla extra noga på blonda killen med mustach, den andra killen ser ut som borat x''D hahah Och vad e det med hennes över läpp? :P


Jag vet att jag glömt skriva dom senaste dagarna, men detta har hänt;

I förrgår ringde en gammal kompis så vi gick ut o snacka.

Senare på kvällen flyttade sally in i mitt rum :D Room mates ;P

Och hittils har det funnkat bra ;)

Det var en lugn dag i skolan, bara det att jag ramlade på en två trappstegs hög trappa, och några jävla små wannabe fjortis sexor började typ garva, jag lovar om dom inte varit &or så hade jag gått fram och bah "vad fan tror ni att ni garvar åt?? " Hatar fjortisar ;'P

 Och imorgon så börjar vårt vanliga schema, ska försöka göra klart mitt gosedjurs häst av yatzy ;)

Hahah först var det en Noshörning, men sen orkade jag inte sätta dit hornet så då skulle det bi en flod häst hahah, och ni blir det en häst iaf ;P

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards