Alla inlägg den 12 april 2009

Av Trollunge - 12 april 2009 23:26

Har kommit en bit i boken nu och fick veta att Marley varit med i en film :D Så jag kollade såklart upp det och det är självaste Marley som ni kan se i videon ovanför. Visst är han söt? :D

Av Trollunge - 12 april 2009 15:45

Okej, har precis upptäckt en sak.. jag ville ju göra det här nya piercing/örhänget men problemet är mitt örhänge som C.C gjorde..

Jag kan inte ha den OCH det andra hänget, det skulle se jätte konstigt ut, + att det sitter exakt där jag vill ha den nya piercingen.. Så jag har två problem, 1. Jag vill inte ta ut det eftersom C.C gjorde det, det tog oss närmare 4 timmar att få in örhänget, inklusive ett jobb som rörmockare.

för mig cymboliserar det örhänget C.C

2. Om jag nu skulle ta ut det, så finns ju risken att det kommer vara ett hål där så jag ändå inte kommer kunna göra den nya piercingen där, så då kanske det vore bättre att göra det på andra örat, men som sagt det blir så konstigt med två ungefär likadana örhängen på båda öronen så då kanske jag kommer ta ut det ena örhänget några gånger, men då finns ju även risken för att hålet växer igen..


Sen hade jag ju även tänkt be C.C att göra tre nya hål, inte på brosket.

Stackars människa x''D Men som du sa sist "Om jag blir veterinär så kommer jag ändå att vara tvungen att sticka in nålar på djuren så då kan jag ju lika gärna börja öva på dig" <3 That's love

Av Trollunge - 12 april 2009 15:22

Jag måste ju typ blogga alldeles för mycket, för inatt drömde jag om min blogg.

Det började med att jag var påväg från mamma till pappa, men det konstiga var att jag var påväg från mammas gamla lägenhet i solberga, och så skulle jag gå igenom kristallparken och gå mot mitt gamla dagis (För att gå genom skogen tills jag kommer fram till Älvsjö st) Och så är jag i parken och ser typ åtta stycken små flickor kanske högst 9 år gamla.

Och så börjar två av flickorna gå åt samma håll som jag, dom skulle också iväg typ, men jag gick typ tio meter framför dom. Så gick vi förbi en stor skylt där ett av mina blogginlägg stog, och dom två tjejerna började kommentera och sa nånting om hur roligt det var med bloggar.

Och så det sjukaste av allt helt plötsligt var jag inte påväg mot älvsjö st utan mot min blogg.. :S och det allra sjukaste var att bloggen låg där dagis staketet slutade, men hela den 30 meter långa vägen förbi dagiset var en enda stor mörk skog med rosen buskar..

Och helt plötsligt frågade tjejerna om det var min blogg, och jag sa ja och vi pratade lite, sen rätt som det var var jag i spel affären i skärholmen och höll på att fatta eld för att jag var så sjukt förbannad på tjejen jag var med där (Och den delen var inte bara en dröm, det hände påriktigt en vecka innan påsk lovet.. :S)


Måste ta det lite lugnt med bloggandet..

Av Trollunge - 12 april 2009 00:30

Nu ska jag gå och kolla på min favorit film Christmas vacation (Ett päron till farsa) Sen ska jag fortsätta läsa min nya bok Marley och jag, vilken är sjukt bra ÄLSKAR den, även om man ska se filmen så måste man läsa boken, :D

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards