Direktlänk till inlägg 25 april 2009

En dag på badet (Evil :D )

Av Trollunge - 25 april 2009 21:48

I dag var det en hektisk dag och jag och Cleo åkta till ericsdals badet.

Det var så jäävla kul ;D

Vi åkta rutch kanorna och hade så kul, vi ägde hela badet :D

Efter åkte vi och köpte en påse med popcorn och cheddar smak. (Gissa om vi hade kul med dom pop cornen? Läs mer om popcorn fighten nedan)

Sen gick vi till mcdonalds och åt och hade oss ;)

Efter det gick vi ner till tunnelbanan och det var där dagens höjd punkt inträffade =D

"My beloved one" hade nämligen ingen biljett och hade ju liktsom ingen lust att betala 20 kr på mobilen för en liten åktur på lilla tåget, så vi skulle planka. Först gick jag förbi spärrarna (1. jga hade kort, 2 det var inga spärrar man kuunde hoppa över, utan dom med "dörrarna")

Och så tog jag ett steg framåt spärren och dörrarna åkte upp (och vi försökte spela lite diskret så att hon som satt i.. "Kassan" inte skulle se vad vi gjorde..( Vi kunde lika gärna kunnat stå och vissla ;D)

Och så tog jag sen ett till steg framåt och då var tanken att Cleo skulle gå igenom, men spärrarna kände typ av att hon skulle planka eller nått för dom stängdes exakt när hon var i mitten av spärrarna, och så satt hon fast :D Och jag skrek av skrätt och var tvungen att huka mig. Alltså den synen, hon stog inklämd mellan spärr dörrarna med armarna i kors framför magen och ögonen nedåt och såg helt ko-lugn ut. xD sen på något sätt böjde hon upp spärrarna och GICK därifrån, snacka om nonchalant? x'3 men det var annat än vad jag gjorde, jag skrattar fortfarane.

Efter det satt vi på bänkarna nere i tunnelbanan och väntade på tåget, och medans vi gjorde det använde vi popcornen för att leka "Träffa tåget, träffa skåpet & träffa gubben" x'D Det var det näst roligaste jag gjort på länge.

Sen var apandet slut när vi gicl på tåget. Och när jag gick av tåget i telefonplan (C.C åkte vidare) fick jag iden att retas med henne, och kastade ett sista popcorn mot rutan, men då såg jag att jag typ kastat mot en barn familj som satt o stirrade på mig, så jag lubba därifrån. C.C berättade senare att dom sen suttir och stirrat på henne x'D

"I love you baby"

Det här var nog den bästa dagen på länge :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trollunge - 18 juni 2009 12:14

Nu tänker jag stänga ner den här bloggen, pallar inte hålla på och uppdatera varje dag, det går helt enkelt inte. men tack för alla kommentarer och besök ;)...

Av Trollunge - 7 juni 2009 19:55

Igår åkte jag och cleo tillsammans till skärholmen för att hitta kläder till skol avslutningen. Vi hade jätte trevligt, jag köpte en slags jeans blus/jacka/klänning från H&M, och en slags Cerise färgad blus som e typ genomskinlig.. jag ska ju såklart...

Av Trollunge - 1 juni 2009 21:56

u blir jag sådär deprimerad som jag blev när Gakuen alice tog slut, FAST NU E DET VÄRRE!! Slutet var så sorglit och deprimrande :'( ALLA i hela vida världen SKA se Vampire knight, annars blir jag galen... :P Åååh *suck* -.-"   För övrigt var jag ...

Av Trollunge - 31 maj 2009 22:36

Är nu redan på säsong 2 ^^ Det här är den allra bästa animerade manga serien jag någonsin följt! Helt fantastisk, mkt blod.. men det är själva storyn typ :P Man kan inte låta bli att tänka sig själv som en vampyr xD Jag verkligen rekomenderar den här...

Av Trollunge - 29 maj 2009 21:19

Åååh vad irriternade, min dator dampar och jag får utbrott stup i kvarten :@ Jag satte på låten Guilty från VP och datorn hackar, ner det ha rslutat hacka så speedar videon som bara den och ljudet e av och det går inte att fixa, så nu måste jag ta mi...

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards