Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Trollunge - 12 maj 2009 22:21

Jag saknar dig grymt gumms <33

Vi får åka ut till typ skärholmen så fort jag blivit frisk och när båda har tid. :) Jag vet att jag lovade ringa dig både i går och idag :$ jag skämms så mycket för att jag inta gjort det, men lovar, du har mitt ord, att jag ringer dig imorgon <3


Love u CC // SM

Av Trollunge - 12 maj 2009 22:13

Förkylningen har hållt i sig, och jag stannade hemma idag också, får se hur det blir med imorgon.. Känner mig bättre men vill nog stanna hemma för att vila upp mig ytterligare, typ.

Såg somvanligt House idag. Fast helt ärligt så var dagens avsnitt helt meningslöst T_T Det enda som var bra var när han sa "Jag vet att han behöver en modersgestalt, men jag vill ha halva vårdnaden" Och sen "Daddy needs a drink" :P


Har faktiskt sovit sjukt mycket idag :O Fast det hör väll till när man e krasslig?

Sov lite halvft dåligt inatt, men jag sov ju i typ tio timmar kanske, och sen tre timmar till mitt på dagen, sen har jag bara legat och varit helt trög, kollade på "Djävulen bär prada"


Nu vill jag även klipåpa till min lugg igen :P fast min platt tång e inte tillräckligt bra.. :'( Håret blir bra platt, men så fort jag kommit utomhus så blir vissa längder lockiga igen, och håret blir helt upp burrat, som om jag har permanentat det.. :S

Någon som har samma problem men vet hur man kan fixa till det? Behöver all hjälp jag kan få :)

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards