Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Trollunge - 16 maj 2009 23:59

Chattade förut med CC och en gammal klasskamrat - joakim.

Vi snacka bla om musik och jag skickadeen länk med låten fairytale och skrev att det är den sötaste låten. Gissa om jag fick kritik för att jag skrev "söt låt" x''D Hahah, men jag förlåter er ;)

Och så nu, så vinner "den söta låten." Hah in your face <3

Dagen var ok, lugn och skön, satt i stort sett bara hemma o chattade me mina föredettingar (klass kamrater alltså)

(Vi e de tre - datanörds - muskitörerna x'D)


Dagens låt är ,självklart, Fairytale av Alexander Rybak.

Enjoy ;)

Av Trollunge - 16 maj 2009 14:51

Nu sitter jag här hemma och har inget annat o göra änn att blogga ;)

Mamma, Johan + Moa åkte iväg till grönan, och jag ville inte följa med.

I början (Förra veckan) när mamma frågade om jag ville följa med och jag sa nej så blev det ett himmla raballder, jag var tydligen dummast i världen för att jag sa nej -.-" Men hon hade nog haft en jobbig dag elr nått, för nu har dom frågat varje dag i fem dagar om jag ville följa med, och jag har hela tiden sagt nej, men dom axcepterar det iaf nu ;)


Tänka sig att det redan är dags för ESC ikväll :D

Jag har nog inte hört alla låtarna, men jag har hört många, och favoriterna är; Fairytale - norge & This is our night - grekland.

(Grekland har ju typ alltid bra låtar att tävla med x'D)

Vi får se vilken chans sverige har :')

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards