Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Trollunge - 15 maj 2009 23:09

.."Så ska det låta" ?

Gissa vad? min Musik/engelska lärare var med :D Och då menar jag inte i publiken x'3 typ hela familjen satt klistrade vid tvn, det här var ju värsta grejen :D Synd bara att Zoie's lag förlorade.. Alltså nicke o nilla.. Nicke e "cool" han gillar jag, men nilla e ju väldigt kaxig, när hon sjunger iaf.. fast såklart, det var ju en tävling ^^

Av Trollunge - 15 maj 2009 15:35

..en blogg, där en flicka skrev en massa skit, det är den bloggen ni nu ska få läsa..

Skoldagen var helt OK idag. Skönt med fredagar ^^

Efter skolan stannade jag kvar lite för att prata med min lärare.

Och det är först nu som jag förstår hur illa det gått för mig pga min förra skola. Jag fick flashback's typ varje gång hon nämnde nånting som liknade problemen i sexan.. På grund av händelserna i den förra skolan så klarar jag inte av att släppa in folk inpå mig, jag är inte längre som jag brukade vara.

Jag blir så förvirrad av all skit runtomkring mig.. :S

Det här låter helt jävla sjukt jag vet, men de gånger jag varit riktigt förvirrad har jag tagit hål i öronen, själv! det har hänt.. 3 gånger x''D fast det har aldrig blivit särskilt bra. Jag har på känn att det blir ett nytt örhänge snart :) (Det får mig att känna mig fiin ^^)


Dagens låt är What am i fighting for? av Yellowcard.

Refrängen speglar lite vad jag känner just nu för skolan, för övrigt är det något av den finaste melodi jag vet ^^

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards