Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Trollunge - 1 mars 2009 21:01

Efter allt slit och släp ska jag nu sätta mig ner o titta på Blades of glory och  dricka mitt femte glas te..

Det är ivartfall en film man måste se, jag kan exempelvis se den tre gånger på en dag men endå skratta åt alla dumheter o skämt dom säger/gör ;)

Har förresten färgat håret svart :) (Om jag inte redan har sagt det..? :S)


Förresten, så startas ned räkningen till min 14 års dag :D


(P.S. ni kanske har märkt nu att jag skriver på ett lite annorlunda sätt, det är för att jag nyss kollade på några andra blogg inlägg, de personer som skrivit dom skriver helt annorlunda, och dom inläggen blir även mycket "roligare" att läsa, man fattar exemeplvis vad dom skriver istället för någon som byter ut dom till D.. :S )

Av Trollunge - 1 mars 2009 13:22

nu har jag färgat håret svart :D

men d e så irriterande, håret blev helt plötsligt så tjockt efter att jag plattade d så jag kan nte lägga d bakom örat :@

ajja, ska snart åka hem till pappa, o stanna där i typ en vecka, :)

Bläääääää skolan brsjar snart oxå :S :'(

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards