Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Trollunge - 3 mars 2009 23:17

Jag vet att jag glömt skriva dom senaste dagarna, ber om ursäkt för d ;P

Men det här har hänt på sistone;

Jag kom till skolan i måndags o märkte att någon har brutit upp mitt lås och sparkat sönder skåps dörren, iförsig gör det inget, eftersom låset redan var trasigt på fredan, så jag gick till vaktmästaren o bad om ett nytt skåp, o gissa vad ? :D Jag delar skåp med niorna nu x''D

haha det e ju lite pinsamt att komma dit, folk tror typ att jag gått vilse :P


Och vem såg House idag? :O

Gud vad läskigt att han nästan begick självmord.. :S

Hahha jag o C.C bah " Oh herre gud, såg du vad som precis hände? :O "

"Ja, gud vad läskigt" bla blas bla. x''D

Det går inte att förneka, "House" är en förebild för oss två x''P


Snart är det förresten en special dag i vår skola, så vi ska bara leka lekar hela torsdagen.. :) kul


LÄS DET HÄR!

lol, jag klandrar er inte för om ni inte orkade läsa det översta, men det här e viktigt :P Jag e ju så förälskad i små hundar, nu funderar jag på att spara till en chihuahua.. men jag vet inte om jag vill det, det känns som om jag sviker Sally, med att ens tänka på det.. :S

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards