Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Trollunge - 16 mars 2009 22:55

Det här e några kläder som jag ska få som födelsedags present :D Vi har beställt så dom har inte komit ännu ;)


Den här jackan ska jag få, och visst e den snygg? :D

Den här klänningen, som jag tjatat så mycket om :P fast såklart blå. ;)


Dom här två bilderna under e bara två bilder som jag tycker e himla bra, ska försöka göra en kopia av bilden där hon står mott nån tegel mur ;)

+ att jag ölskar hennes hår.. vill ha sån lugg ;D

(Måste ha den ljus lila t-shirten och halsbandeet :S, har redan ett par likadana byxor.. tre.. faktiskt ;P)

Av Trollunge - 16 mars 2009 22:21

Nu är dagen alla väntat på här.. troligt.

Fick otroligt god middag, + min favvo glass som efterrätt ; choklad bitar med kak deg i vanilj glass ;P

Av "älvsjö borna" x''3 får jag snart (vi har beställt ;) ) en massa fina kläder, ska visa bilder av dom senare ^^

Plus säsong 2 av vänner :D tittar på andra skivan nu ;D


Och av pappa fick jag ju denna fantastiska kamera, värd 7000 :-

Jätte snygg :D


Föresten så har jag bestämt mig nu, jag ska tacka ja till erbjudandet av att testa på att vara modell. Om det lyckas bra och jag tycker det e kul så får vi se hur det går därifrån :D


"Hipp, hipp hurra, hurra, hurra" Tjolahopp.

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards