Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Trollunge - 14 mars 2009 22:07

Ja, det var ju kul att det blev ett lute annorlunda val i melodifestivalen i år.

Men enligt mig skulle Sara eller måns ha vunnit.


Nånting konstigt hände mig idag.. när jag och pappa var på väg in på biografen i kista (för att se Watchmen, vilket var sjuktdålig, blodig och...VIDRIG. Sen den inte! ) Så kom det någon.. kvinna.. fram till oss och frågade mig om jag har funderat på att börja jobba som modell.. hon gav mig ett kort, med en hemsida och hennes e-mail.

Lite chokerande faktiskt.. jag har ju haft så dålig självkänsla på sistone. Det blev värsta kicken. Vad ska jag välja? Man är ju helst lite försiktig, tänk om det e en organisation som letar efter ungodmar som dom kanske kan sälja som.. nää, jag e nog bara nojig.

Men sen också, tänkl om det blir en tävling, och jag måste tävla mot andra tjejer som ser skit bra ut? Jag skulle nog inte kunna ta att bli "kickad" från något sånt.. Jag behöver hjälp C.C


I övrigt ska jag nog klippa lugg? Såg att Charlotte Perelli gjort det, ska man ta det som ett tecken? ;P


Har faktiskt också börjat fundera.. vill jag bli galoppör? eller modell? eller en framgånsrik dressyr ryttarinna? WTF vilka krav man ställer på sig själv -.-''

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards