Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Trollunge - 18 mars 2009 18:26

Av Trollunge - 18 mars 2009 18:15

Efter en lång och tråkig dag så kom älskade C.C och räddade resten av min dag. Hon går nämligen inte i samma skola som jag, så ni anar ju hur lycklig jag var att ha någon att snacka skit me efter att ha varit så himla artig och hållit mig undan resten av dan. -.-''

Men man fick ju en lite konstig känsla av att.. det var inte så många vänliga blickar.. Vilket jag tycker e himmla konstigt, med tanke på vilken go o glad tjej C.C är. Ajja men jag lovar dig, killarna kollade iallafall in dig ;)

Och sen, av alla personer man kan stöta på så träffade vi rektorn, fem sekunder innan han var påväg ut ur skolan -.- så C.C fick vänta i trapphuset tills jag kom tillbaka med mina saker x''D

Sen var det lite pajjas cleo, sen gick vi och åt dammsugare som såg ut som svampar x''D sen var det lite mer pajjas och lite mer x'P

Det är det som e det fantastiska med dig, du e som världens roligaste humor serie, bara att oavsett vad du säger så e det roligt, du skämtar ju i stort sätt hela tiden ;'*


(Förresten så ska vi åka till skärholmen snart ^^ alltså du har inget val, om jag så e tvungen så släpar jag dit dig <3)

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards