Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Trollunge - 5 mars 2009 22:48

En sista grej innan jag går o lägger miej ;)

Idag när jag var på väg hem från skolan så möter jag världens sötaste valp på gatan, en liten toy pudel. Så sjukt söt, o liten :O

Den såg ut exakt som den här valpen på videon. (Sjukt söta alltså :D )


Och Sally har blivit jätte aggresiv mot andra hunder nu.. :'(

Hon morrar o skäller o reser ragg. (När jag gick ut med henne) Och det har hon ALDRIG gjort med MIG innan :'O Och så hoppade hon typ över vårt 1meter höga staket idag för att hon blev fly förbannad på två små hundar som gick förbi huet idag.. mamma berättade.

Jag MÅSTE få pli på henne.. men är det särskilt smart att gå kurs med henne när hon e så aggresiv? Någon som man kanske kan ringa för privat lektioner eller nått sånt? :S

Av Trollunge - 5 mars 2009 22:10

Det är faktiskt en bra video :O

Den e ju perfekt för de som har långt hår. (Inkluderat mig själv :P)

Jag tkr iaf att hennes hår blev jätte fint när hon var klar ;'P

Aja, nu orkar jag inte underhålla er längre :P

God natt.

Av Trollunge - 5 mars 2009 20:49

Alla vi häst tjejer drömmer ju om en egen häst, vissa drömmer om shettisae, andra kanske om en shire, men min dröm är just nu ett fantastiskt svart svenskt halvblod, med en bläs och mer än en vit strumpa.

Så sökte jag på youtube efter Svenska HB så hittar jag den här videon.

Den e inte riktigt klokt, den här hästen är min dröm häst :O

Jag blev helt förälskad i "Halifax" direkt när jag såg videon :*D

Av Trollunge - 5 mars 2009 15:05

Vi har haft våra bra och dåliga stunder.(Mest bra :))

Jag har aldrig hittat på såna saker med en annan kompis innan, du är den mest fantastiskaste vän jag haft. :-*

Hela låten kanske inte stämmer in på oss ;P

Men du kommer nog, precis som jag, att märka att hela första versen är som en text direkt från vårt första möte i 6,an <3

Jag vill att du ska veta att jag hjälper dig igenom alla dina problem :)

För du är min C.C <3


Stora syster, C.C, Cleo, sötnows, tokfia, chou - kärt barn har många namn.

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards