Alla inlägg under mars 2009

Av Trollunge - 22 mars 2009 19:48

Var i heron idag med C.C :D

Var jätte kul, helt random bestämde vi att gå på bio :P vi såg En shoppaholics bekännelser den var faktiskt väldigt rolig/bra.

Och vi åt också fika, och kollade runt, vi hittade en säng affär och där hittade vi en vatten säng som vi tog beslag på :P

Vi gick också till Willys där C.C köpte extremt mycket tuggumi En tuggaholics bekännelser x'D

Jag däremot köpte leksaker från automaterna x'3 fyra stycken, man får små söta hundar och en ask till. Jag fick en dalmatiner, boston terrier bulldog och en typr jack russel.. På askarna var det Biscon friser, bulldog, chihuahua, och tax.. :S lite konstig matchande till leksakerna..

Och sen framför allt så såg vi E.M.D och han kevin från idol på media markt :D Inte för att det var planerat, det bara hände x'D


Av Trollunge - 21 mars 2009 16:53

Gillar inte riktigt min stil på denne bloggen.. blir liktsom lite rörigt, så jag ska uppdatera sen :) lägga ut lite fler bilder av mig själv o så ;)

(Startar uppdateringen den första april.)

Har förresten klippt lugg idag :P attans vad bra det blev x'3

Tror det kallades "kleopatra stuket" ? (haha "Kleo" vilken ironi att jag o inte du skaffade den stilen? :P <3)

C.C har varit på tennis tävling idag, jag förmodar att hon fortfarande håller på. Jag lovar att hon vinner. Hon är en natur begåvning. <3

Har iaf tänkt på dig hela dan och hoppats som bara den att du ska vinna :'3

Najj.. nu ska jag kolla runt på andras bloggar, se om jag hittar nån bild av en ardenner eller så ^^

Av Trollunge - 20 mars 2009 23:57

Ett helt absurt program/människor men himla roligt att titta på :P

Den här videon tyckte jag var himla kul, han me glasögonen e så kaxig x'D

Av Trollunge - 20 mars 2009 21:09

25 000

|

|

|

|

20 000

|

|

|

|

15 000

|

|

|

|

10 000

|

|

|

|

5 000

|

|

|

1 000

0

Av Trollunge - 20 mars 2009 21:06

Detta linjegram.. :S är en "karta" som visar hur mycket pengar jag lagt undan till min drömhäst. Förhoppningsvis så kostar hästen 25 000 så vi säger att det är max gränsen ;)

(Se hur sparandet går här ovan.)

Av Trollunge - 20 mars 2009 20:57

Ja, jag vet det e typ andra gången jag lägger ut den här videon/låten, men den andra började typ hacka.. och här kan man sjunge me ;P

Imorgon gäller det :S då ska jag klippa lugg :SSS


Förlåt C.C för mina dumma sms, det blev så jävla fel :$

Älskar dig, och hoppas att du fortfarande tycker om mig :S.. <3

Av Trollunge - 18 mars 2009 18:26

Presentation

Omröstning

Hejjar ni på sveriges bidrag ikväll?
 Yepp, och jag tror att vi vinner
 Ja, men jag är osäker på om vi har en så bra chans ikväll..
 Nej. Jag är rebellen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards